Peter Leenhouts is ruim 20 jaar werkzaam als Customer Services Manager/Director. Daarbij heeft hij ervaring opgebouwd in zowel consumenten als business to business markten. Branches:
  • Duurzame consumenten goederen
  • Computer hardware
  • (para) Medische apparatuur
Hij heeft als vestiging directeur en BU directeur van dienstverlenende organisaties in de genoemde branches geopereerd.
Een echte ‘people manager’ die het beste uit mensen kan halen door goed te communiceren en betrokkenheid te creëren bij de organisatie doelstellingen. P&L verantwoordelijkheid en leidinggeven aan MT’s is bekend terrein.

Aandacht voor de operationele kant (‘Service Delivery’) enerzijds en de commerciële ontwikkeling en uitbouw van Customer Services anderzijds, zijn de twee typische kenmerken waaraan in wisselende omgevingen inhoud is gegeven.

Door de combinatie van ervaring als Service & Sales & Site/BU manager, sociaalcommunicatieve vaardigheden en de kennis van organisatiekunde en procesmanagement is Peter Leenhouts zeer geschikt om organisaties bij te staan in een periode van crisis of verandering.

In zo’n periode wilt u snel, maar wel zorgvuldig resultaten boeken. Een pragmatische benadering met oog voor de bestaande structuur en cultuur in een organisatie, is dan gewenst. Peter Leenhouts is een ‘veranderingsgezinde doener’ die juist in dergelijke situaties het verschil kan maken.